15.05.2019

Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad Ecoscooter.ee veebipoest ostja ja ettevõtja Rateco Grupp OÜ edaspidi Ecoscooter vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Ecoscooter  veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. Ecoscooter  jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel ecoscooter.ee
1.4. Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikest toodetest.
1.5. Veebipoes olevate toodete kirjelduses võib esineda tahtmatuid vigu.
1.6. Ecoscooter-il  on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
– kaup on laost otsa saanud;
– kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
Kui Ecoscooter-il ei ole võimalik tellimust täita, võtab Ecoscooter  ostjaga ühendust ning tagastab ettemaksuna tasutud summa.

2. Hinnad
2.1. Kõik ecoscooter.ee veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.

2.2 Kõik ecoscooter.ee veebipoes toodud hinnad on eurodes (EUR).
2.3. Hind sisaldab transporti Kliendini Eesti piires. Kauba Lätisse ja Soome saatmisel lisandub toote hinnale 20€ koos käibemaksuga.
2.4. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (1 tööpäev pärast tellimuse vormistamist).

3. Tellimuse vormistamine
3.1. Lisage soovitud kaup ostukorvi.
3.2. Ostukorvi sisu nägemiseks valige veebilehe paremalt ülevalt nurgast „Ostukorv”.
3.3. Täitke nõutud andmeväljad teie andmetega.
3.4 Tellimuse kinnitamiseks tehke linnuke valiku „jah, olen nõus tingimustega” ette ja seejärel valige „Edasi”.
3.5. Peale tellimuse vormistamist saabub teie e-mailile Tellimuse kinnitus, mille alusel saate teha panga ülekande meie arveldusarvele.
3.6. Veebipoes ecoscooter.ee sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00-17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast 14.00, siis vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

4. Tellimuse eest tasumine

4.1 Tellimuse eest saab tasuda kas pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop), Visa ja MasterCard krediitkaardimaksena, kaardimaksena DPD kullerile kauba kättesaamisel, pangaülekandega, mis tuleb tasuda kohe peale tellimuse esitamist 100% ettemaksuna, või järelmaksuga (Esto järelmaks). Kõik hinnad on toodud eurodes (EUR)

5. Müügilepingu jõustumine

5.1. Kauba müügilepinguga kohustub Ecoscooter  andma ostjale üle olemasoleva, valmistatava või Ecoscooter  poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku ostjale, ostja aga kohustub Ecoscooter-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
5.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
5.3. Müügileping jõustub pärast ostja tehtud makse laekumist Ecoscooteri pangakontole.

6. Kohaletoimetamine
6.1 DPD  Eesti kuller toimetab kauba Teieni tellimusel märgitud aadressil, väiksemate mõõtmetega kaubad saadetakse soovitud või teie aadressile lähimasse DPD pakiautomaati.
6.1.1. DPD Eesti kuller tagab kauba kliendile kättetoimetamise Eestis maksimaalselt 3 tööpäeva jooksul, Lätis ja Soomes maksimaalselt 5 tööpäeva jooksul.
6.2 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmetele sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
6.3. Ecoscooter  ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Ecoscooter  ei saanud mõjutada ega ette näha.

7. Tagastamisõigus
7.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 14-päevane tagastamisõigus kehtib ainult eratarbijatele. Juriidilistele isikutele 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata.
7.2. Kaubaga on võimalik tutvuda ja selle sobivuses või mittesobivuses veenduda, kaubaga tutvumine tähendab samaväärset kasutamist nagu jaekaupluses enne ostmist.
7.3. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted).
7.4. Tagastamisele kuuluva kauba halvenemisel vastutab ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peaks ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
7.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@ecoscooter.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
7.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
7.7. Ecoscooter  tagastab taganemisavalduse kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
7.8. Kõik otseselt kaubast taganemise kulud kannab ostja.

8. Vääramatu jõud
8.1. Ecoscooter  ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Ecoscooter  ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete töötlemine
9.1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadess) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
9.2. Ecoscooter-il on õigus kasutada ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ostjale.
9.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
9.4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab ostja personaalselte pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka veebipoel ligipääs.

10. Garantii ja pretensioonide esitamise kord
10.1. Ecoscooter  vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
10.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Ecoscooteri poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Teade kauba mittevastavusest tuleb saata Ecoscooteri e-posti aadressil info@ecoscooter.ee. Juhul kui ostja ei teavita kauba mittevastavusest käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, vabaneb Ecoscooter  vastutusest kauba mittevastavuse eest.
10.3. Kaubal puuduste ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine.
10.4. Ecoscooter  vastutab kauba nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates kauba kasutajale üleandmisest alljärgnevalt:
– esimese kuue kuu jooksul alates kauba üleandmise hetkest eeldatakse, et kauba mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise hetkel s.o. kauba kvaliteedile vastavuse tõendamiskohustus lasub Ecoscooter-il.
– pärast kuue kuu möödumist kauba üleandmise hetkest lasub kauba kvaliteedile mittevastavuse tõendamiskohustus ostjal.
10.5. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Ecoscooter  ja ostja omavahel kokku.
10.6. Ecoscooter  ei vastuta ostja süül kaubal tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase hoiustamise või kasutamise tulemusena sealhulgas kohustuslike hooldus -ja remonditööde tegemata jätmise eest. Elektritõukerataste puhul on kohustuslike hooldustööde 1. aeg peale 500km läbimist, 2. hooldus peale 1000km ja 3. peale 1500km läbimist. Väiksemate läbisõitude korral on hooldusvälp 6 kuud. Garantii lõppeb garantiiperioodi lõpus või peale 2000 km läbimist.
10.7. Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@ecoscooter.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
10.8. Pretensioon kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates kauba nõuetele mittevastavuse puuduse avastamisest.
10.9. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
10.10. Ostjal on õigus nõuda Ecoscooter -ilt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Ecoscooter-il ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.

11. Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
11.1. Kui Ecoscooter on keeldunud ostja kaebust lahendamast või ostja ei ole nõus Ecoscooter pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.